Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Saturday, March 26, 2011

Défi/ Challenge #71 Kraftin' Kimmie

Bonne fin de semaine à tous,
Il y a plusieurs couples dans notre entourage qui attendent des bébés, alors j'ai commencé à faire des cartes!
Good week-end to everybody,
There's many couples around us expecting babies, so I finally started making some cards!
J'ai choisi des couleurs douces de garçon, il a quand même fallu que j'ajoute quelque fleurs...  Tout de même, c'est pour la maman!!!  Le papier à motif est de DCWV et le papier de couleur est de SU.  J'ai embossé le cercle avec le fichier D'vine Swirl et ma Cuttlebug.  Les fleurs sont de Wild Orchid Crafts et j'ai mis du brilliant (Stickles) dessus.  J'ai colorié le ruban avec mes Copics.  Les perles sont faites avec Viva Decor Pearls crème.
I choose some soft boy colours, I had to add some flowers...  It is for the mom after all!!!  The patterned paper is DCWV and the cardstock is SU.  I embossed the circle with D'vine Swirl folder and my Cuttlebug.  The flowers are Wild Orchid Crafts and I put some Stickles on them.  I coloured the ribbon with Copics.  The pearls are made with  cream Viva Decor Pearls.
L'estampe Diana est de Kraftin' Kimmie (l'artiste est Annie Rodrigue) et je l'ai colorié avec mes Copics.  J'ai ajouté du Crystal Effects sur la bouteille pour la faire paraître comme du verre et un peu de Stickles sur son ruban.  J'ai estampé sur du papier à motif les couvertes et je les ai découpées et collées.
The stamp is from Annie Rodrigue at Kraftin' Kimmie.  I coloured Diana with Copics and added some Stickles on her ribbon.  I put some Crystal Effects on the bottle so it looks like glass.  I paper pieced the baby blankets with patterned paper.

Pour les défis suivants:
Kraftin' Kimmie Stamps:  couleurs du printemps
Simon Says:  fête des mères/ filles (pour nouvelle mère)
Cute Card Thursday:  croquis

For the following challenges:
Kraftin' Kimmie Stamps:  spring colours
Simon Says:  mother's day/ girlie (for a new mother)

À plus tard,
See you later,
Brigitte

2 comments:

Barbi M said...

very sweet, I love your cards!

Deb said...

oh she is just adorable, fab colouring and paper piecing too!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
Happy Crafting, Debxx