Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, September 11, 2011

Épouvantail/Scarecrow

Bonjour,
Aujourd'hui j'ai une carte pour...  l'automne!!!  Êtes-vous surpris?  
Hello,
Today I have a...  fall card!!!  Are you surprised?
Il faut que j'avoue, je suis pas mal fière de cette carte ci!  Les papiers à motif sont de Me & my Big Ideas.  Le reste du papier est de SU.  J'ai mis des petites pierres dans les coins et du Stickles sur les rebords.  J'ai aussi vieilli tout les bords.
I have to admit, I'm really happy how it came out!  The patterned papers are from Me & my Big Ideas and the cardstock is SU.  I added gems in the corners.  I distressed and put Stickles on all edges.
J'ai colorié Tilda sur du papier kraft avec mes Copics.  J'ai ajouté du crayon Spica sur les ailes des abeilles.  J'ai coupé et  gauffré de la corde the chanvre et collé derrière l'image.
I coloured Tilda on kraft cardstock with Copics.  I added Spica pen on the bee's wings.  I cut and crimped hemp cord and glued it behind the image.

Chapeau/Hat YR23-Y15-13,  Cheveux/Hair E47-44-42, Robe/Dress YG97-95-91, Peau/Skin E53-51-50-R02, Mitaines/Mitts YR18-15-12
Les fleurs sont de WOC.  J'ai mis de l'encre et puis vaporisé du Sheer Shimmer Spritz de couleur cuivre.  J'ai ensuite mis des "dew drops" au milieu.
The flowers are WOC.  I inked them and sprayed copper Sheer Shimmer Spritz.  I added dew drops that I coloured with Copics.

Pour les défis suivants:  
Magnolia-licious Highlites: couleurs d'automne
Color me Creative:  automne ou Halloween
Sketch for you to try:  croquis
Magnolia Stamp Lover:  couleurs d'automne
Stamp Something:  n'importe quoi

For the following challenges:  
Color me Creative:  fall or Halloween
Magnolia Stamp Lover:  fall colours
Stamp Something:  anything goes

A+
Brigitte

7 comments:

charlene said...

What a cute little card I love this image...Thanks for playing along with us at CMC Challenge group
Hugs

Anonymous said...

Soooo cute:)

Views From My Scraproom... said...

Your card is just too cute. You did a wonderful job coloring her. I am in love with this Magnolia stamp.

Things and Stuff said...

Your card is sooo cute! I admire all your work.
Hope i could try stamping like these. I only use stamps that requires only 1 color, lol, im too afraid to try full stamps like you do.
I am your newest follower. Hope you'll get a chance to visit mine.
sltbywm.blogspot.com

doc1947g said...

Bonjour. Il y a longtemps qu'on ne se soit parlé. Tes cartes et autres articles d'artisanat sont toujours superbe. C'est vrai même si je suis un peu biaisé. Tu es TOUJOURS ma fille préférée. Gros bisou et salut ta moitié de ma part.

Amélie said...

Ah! Wow! Je l'adore :). Les couleurs sont superbes, ça parle d'automne et le petit bonhomme est très joli. cette carte fait partie de celles que j'ai préférées au premier coups d'œil. L'épouvantail dans le Magicien d'Oz aurait du ressembler à ça! Suivons le chemin de briques jaunes!

printed calculators said...
This comment has been removed by a blog administrator.