Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Tuesday, September 27, 2011

Miles et ses amis/and his friend

Bonjour,
J'espère que votre journée s'est bien passée.  J'ai une autre carte de Nöel pour vous aujourd'hui.
Hello,
I hope your day was great!  I have another Christmas card for you today.
Encore une fois, tout papiers sont de SU ainsi que le collant de Nöel.  J'ai mis du Stickles sur les rebords et fait le cercle avec un pochoir de Spellbinders.
All papers and the Christmas sticker are from SU.  I put Stickles on all edges and made the circle with a Spellbinders die cut.
J'ai colorié Miles de Kraftin' Kimmie avec mes Copics et ajouté du Crystal Effects and du Stickles.
I coloured Miles from Kraftin' Kimmie with Copics and added Crystal Effects and Stickles.

Bruns/Browns E27-25-23-31-53, Verts/Greens YG97-95-91, Rouges/Reds R29-24-22-20, Gris/Grays C7-5-3-1-00, Bordure du manteau/Coat lining W3-1-00
J'ai fait les bouttons avec du papier, ma Cricut et la cartouche George and Basic Shapes.  Je les ai ensuite enduits de Stickles et puis de Crystal Effects.  J'ai ajouté des petites cloches.
I made the buttons with cardstock, my Cricut and George and Basic Shapes cartridge.  I then put a coat of Stickles and when they were dry, I added Crystal Effects.  I put some bells on the biggest star.

Pour les défis suivants:  
Copic Creations:  colorier de la fourrure de couleur différente (j'ai choisi vert et rouge!)
Kraftin' Kimmie:  croquis


For the following challenges:  
Copic Creations:  coloring fur with a twist (I picked red and green!)
Kraftin' Kimmie:  sketch


A+
Brigitte

2 comments:

Margaret said...

This is just sooo cute.
Hugs
Margaret M

SophiePScrap said...

Très belle carte! J'aime beaucoup la combinaison de couleurs et les touches de brillants!