Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, March 25, 2012

Christmas Card Challenge Week/Semaine 17

Hi everyone,
It's this time of the week again:  a challenge at Christmas Card Challenge!!!
For this weeks challenge, we would like to see the following colour combo on your card:  puple, pink, green and white.  Please keep in mind that all challenges are optional. The only real rule is that you must create a new Christmas Holdiay, Winter or Hanukkah card. Also, it is not necessary to use a SCRS stamp on your card, but we sure love it when you do!
 Bonjour tout le monde,
C'est dimanche et ça veut dire que le nouveau défi de Christmas Card Challenge vient de commencer!!!
Pour cette semaine, on voudrait que vous fassiez une carte avec les couleurs suivantes:  mauve, rose, vert et blanc.  N'oubliez pas que les défis sont optionels.  La seule règle est de faire une carte de Noël ou d'hiver.
I used some gorgeous patterned paper from my local craft store!!!  It's iridescent and sparkle so beautifully.  I added a die cut corner from Memory Box, some bling and a ribbon.J'ai utilisé du papier à motif de mon magasin de bricolage local.  Il est si beau et brillant!  J'ai ajouté un coin avec un pochoir de Memory Box, des pierres et un ruban. 
I coloured James the Bear from Lili of the Valley with Copics.  I added some Smooch Illuminate to the trim and Stickles on the snow.  I made him very furry and cuddly!J'ai colorié James de Lili of the Valley avec mes Copics.  J'ai ajouté du Smooch Illuminate sur le rebord de sa tuque et du Stickles sur la neige.  Je lui ai mis plein de fourrure pour qu'on puisse le serrer dans nos bras, *rire*!!!

Bear/Ourson E35-33-53-50-R20, Trim/Fourrure C3-1-00, Hat and scarf/Chapeau et foulard BV04-02-000-0000-YG63-61-G20.

For the challenge at Christmas Stampin' All Year Long:  anything goes.
Pour le défi de Christmas Stampin' All Year Long:  tout va.

A+
Brigitte

2 comments:

Céline said...

coucou
c'est super super beu! j'adore comme tu fais la fourrure, c'est mieux réussi que moi!
encore une belle carte!
bises
céline

Exclusively by Mel said...

Oh how cute!
I adore your gorgeous Bear :) his fur is wonderful.
Lovely card!
Love,Mel. xxx