Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, May 6, 2012

Christmas Card Challenge Week/Semaine 23

Hi everyone,
It's this time of the week again:  a challenge at Christmas Card Challenge!!!
For this week's challenge, we would like to see a funny card.  Please keep in mind that all challenges are optional. The only real rule is that you must create a new Christmas Holdiay, Winter or Hanukkah card. Also, it is not necessary to use a SCRS stamp on your card, but we sure love it when you do!
 Bonjour tout le monde,
C'est dimanche et ça veut dire que le nouveau défi de Christmas Card Challenge vient de commencer!!!
Pour cette semaine, on voudrait voir une carte amusante.  N'oubliez pas que les défis sont optionels.  La seule règle est de faire une carte de Noël ou d'hiver.
In my case, I made a funny/morbid card!!!  My husband loves to talk about zombies and guns and this will be his Christmas card!  He has two weapons to choose from to defend himself, lol!
Dans mon cas, j'ai fait une carte amusante et morbide à la fois!  Mon mari aime parler de zombies et de fusil et c'est sa carte de Noël.  Il a deux armes à choisir pour se défendre, *rire*!!!
I coloured Jingle Brains Betty with Copics on Cryogen White cardstock.  I added Crystal Effects on the blood and her lips.
J'ai colorié Betty et son cerveau grelottant avec mes Copics sur du carton Cryogen White.  J'ai ajouté du Crystal Effects sur le sang et ses lèvres.

Skin YG97-95-91-R20, Hair C9-7-5-1, Dress BV04-02-000-0000, Trim W3-1-00, Bones E42-41-40, Tombstone W7-5-3-1-E42-42-40, Brain RV93-91-R27-W3-1-E41.
 The charms are from ru*charmed on ebay.
Les charmes sont de ru*charmed sur ebay.

For the following challenges: 
Stampin' for the Week-End:  4 layers (base, rectangle, ribbon and image)
Polka Doodle:  de-stress (the card is distressed but I would be stress in front of her, lol!!!)

Pour les défis suivants: 
Stampin' for the Week-End:  4 niveaux
Christmas Stampin' All Year Long:  brillant
Polka Doodle:  vieillir

A+
Brigitte

7 comments:

Catherine said...

Fab card and great image...

Patricia Chalas said...

your card is very cute lovely combination...thanks for joining us at CSAYL.

JayBe said...

What a fantastic card, Brigitte - I love Jingle Brains Betty! Thanx for joining us at the Polkadoodles challenge this week. Jan xx

Céline said...

c'est vrai qu'elle est marrante et morbide cette carte! j'aime beaucoup l'idée et le design de l'ensemble! originale comme carte de noël iiii
j'adore ton coloriage, pas facile de faire des zombies
bises
céline

Danielle Champagne said...

OH! my.. ca c'est loin de ma zone de confort! mais tout à fait de le ton du défi. tu as donné vie à cette Betty Jingle Brains, et bien que je ne sois pas fan je latrouve super jolie! j'aime les breloques, tout à fait super! Bravo Brigitte une belle création. bon dimanche.

Nelly said...

im sure your hubby will love this great card! Thanks for joining us at Polka doodles this week, Nelly X

norine said...

What a fun card!! Thanks for joining us at Polka Doodles this week!!